A | A
Samen tuinieren

digitalisering, specialisme en innovatie

Digitalisering, specialisme en innovatie

DSV vindt kwaliteit zeer belangrijk en blijft ook voortdurend werken aan verbetering van de zorg die zij levert, op elk gebied. Niet alleen door te investeren in nieuwe zorggebouwen met de nieuwste zorgmiddelen en innovatieve zorgtoepassingen waarmee ouderen nog beter, prettiger en veiliger verzorgd kunnen worden.  Maar ook door het uitbreiden van diensten en service en het opleiden van de werknemers en het ontwikkelen van eigen expertise. Zo is er een eigen wondspecialistisch verpleegkundige in dienst van DSV. En er zijn 24 uur per dag diverse verpleegkundigen beschikbaar bij meer complexe zorg.

Daarnaast investeert DSV in nieuwe digitale technologie en medewerkers werken met met moderne tools zoals het elektronisch cliëntendossier (ONS Dossier). Cliënten, mantelzorgers en naasten kunnen via het familieportaal ‘Caren’ via internet meekijken in het cliëntendossier en rechtstreeks contact onderhouden met het zorgteam. Op die manier is iedereen goed op de hoogte van de situatie van een cliënt.

Wilt u hier meer over weten? Vraag er dan naar bij uw contactpersoon bij DSV.